دانستنی, مقالات

انواع ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی | قیمت و خرید انواع ماشین لباسشویی در کرج | لوازم برقی ملل کالا

امروزه داشتن ماشین لباسشویی در خانه بسیار ضروری می‌باشد. ماشین‌های لباسشویی ممکن است چندین بار در هفته مورد استفاده قرار گیرند. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید هستید، به دو نوع اصلی برخورد خواهید کرد: ماشین لباسشویی درب از بالا یا درب از جلو که هر یک مزایا و معایب مختلفی دارند. با داشتن اطلاعات مناسب می توانید ایده آل خود را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی لباسشویی‌های اتوماتیک ، فرآیند کار لباسشویی و مقایسه قیمت ماشین لباسشویی می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع لوازم برقی خانگی و ماشین لباسشویی و اطلاع از قیمت و خرید انواع لوازم خانگی برقی با فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا  در کرج همراه باشید.

انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اتوماتیک را می‌توان به دو گروه  لباسشویی اتوماتیک و لباسشویی تمام اتوماتیک ( خشک کن کامل ) تقسیم کرد. تفاوت لباسشویی تمام اتوماتیک و  اتوماتیک در خشک کردن لباس‌ است، ماشین لباسشویی اتوماتیک، سیستم حرارتی را برای خشک کردن به کار می‌گیرد؛

در این مقاله میخواهیم با انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و مشخصه فنی آنها آشنا شویم.

لباسشویی اتوماتیک را میتوان به دو گروه تقسیم کرد:

1 – لباسشویی اتوماتیک 

2 – لباسشویی تمام اتوماتیک

تفاوت لباسشویی تمام اتوماتیک و اتوماتیک در خشک کردن لباس است. ماشین لباسشویی اتوماتیک از سیستم حرارتی برای خشک کردن استفاده میکند در صورتیکه لباسشویی تمام اتوماتیک از سیستم حرارتی برقی برای خشک کردن استفاده میکند . در این مقاله سعی کرده ایم به انواع ماشین لباسشویی و مشخصه فنی آنها بپردازیم.

برای خرید لباسشویی به فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی هوشمند

ماشین لباسشویی‌ هوشمند توانایی شستن هوشمند و کنترل از راه دور را از طریق وای فای را داشته؛ با این امکان جدید به راحتی می‌توان از خارج از منزل و با تلفن همراه، دستور آغاز شستشو را داد و بر تمام مراحل شستشو نظارت کرد.

برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash، از دیگر ویژگی‌های جالب در ماشین لباسشویی‌های هوشمند می‌باشد. هم زمان با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود. همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نخواهد بود.

از جذابیت‌های ماشین لباسشوی هوشمند، میتوان به صفحه تمام لمسی و رنگی و برنامه‌های کاربردی مختلفی که روی آن نصب شده  اشاره کرد. غلاوهاین که فناوری Eco bubble به حل مواد پاک‌کننده و ایجاد کف غلیظی که با سرعت بیشتر در پارچه نفوذ کند، کمک کرده و به خاطر نیاز کم‌تر به آب گرم، انرژی کمتری را در هر شستشو استفاده خواهد کرد.

مقایسه قیمت انواع ماشین لباسشویی

قیمت ماشین‌های لباسشویی به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. برای معرفی این موارد، می‌توانیم به مصرف انرژی، سال تولید، کارایی، زیبایی، ظرافت، تکنولوژی استفاده شده و … را نام ببریم . ماشین لباسشویی اتوماتیک و  تمام اتوماتیک هر کدام در مسائلی پیشتاز می‌باشند؛ ولی لباسشویی تمام اتوماتیک، قیمت و محبوبیت در نتیجه کاربرد بیشتری را نسبت به دیگر محصولات دارا است. یکی از دلایل مهم آن می‌توان به زیبایی بیشتر، شستشوی تمیزتر، مصرف کم انرژی و آب و تکنولوژی بروز و مدرن اشاره نمود. ماشین‌های لباسشویی لباسشویی تمام اتوماتیک، کارایی بهتری و در نتیجه قیمت خرید بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید ماشین لباسشویی و لوازم برقی خانگی در کرج با ملل کالا در تماس باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *